Univerzální inspekční lávka na automobilovém podvozku. Hloubka spuštění až 7,15 m a délka lávky až 12,39 m. Ve výbavě elektrocentrála a jeřáb (500 kg) Více...
Univerzální inspekční lávka především pro komunikace 1. třídy. Délka lávky až 12,39 m.
K dispozici od 01/2023.
Mostní prohlížečku MOOG MBI 110 jsme nechali vybavit jeřábem o nosnosti až 500 kilogramů pro snadnou nakládku materiálu, teleskopickým otočným rámem pro přemostění chodníku o šířce až 3,3 metru a také přídavným rozšířením, kterým lze snadnoprodloužit délku lávky o 2 metry na 12,39 metru. Společně s hloubkou spuštění až 7,15 metru stroj zajistí pokrytí rozsáhlé oblasti pod mostní konstrukcí. Plynulý hydropojezd umožní pohyb po mostovce s lávkou v pracovní pozici a elektrocentrála zajistí elektrický proud (napětí 230V) pro použití ručního nářadí na lávce.
Pro bezpečnou a správnou manipulaci se strojem jsme proškoleni přímo v MOOG GmbH.
Technické řešení splňuje všechny bezpečnostní požadavky pro konstrukci a provoz vyhrazených zdvihacích zařízení.
Výrobce | MOOG |
---|---|
Oblast použití | rovný podklad |
Stranový dosah (včetně rozšíření) | 10,39 (12,39) m |
Rozměr lávky (včetně rozšíření) | 6,25 - 12,39 m x 1,2 m |
Hloubka spuštění | 7,15 |
Šířka lávky | 1,2 m |
Prostor pro stroj na mostě | 2,54 m |
Maximální nosnost lávky | 500 kg |
Maximální nosnost vysunuté části | 250 kg |
Maximální nosnost rozšíření | |
Otoč lávky | 180° |
Výška podlahy přídavného lešení | 1,7 m |
Max. šíře přemostění chodníku | 3,3 m |
Max. výška překonání zábradlí | 2,8 m |
Celková hmotnost | 19 000 kg |
Délka | 10,3 m |
Šířka | 2,54 m |
Průjezdná šířka | 2,54 m |
Průjezdná výška | 4 m |
Maximální pracovní sklon | 6 % |
Maximální rychlost větru | 12,5 m/s |
Pohon | motor vozu |
Pracovní teplota | 0°C+ |
Stroje splňují všechny přísné bezpečnostní požadavky a naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni.
Během 15 minut Vás dostaneme na potřebné místo pod mostní konstrukcí. Naše PODMOSTOVKY se dokáží pohybovat po mostní konstrukci s inspekční lávkou v pracovní poloze.
Z lávky našich strojů se dostanete k celému povrchu spodku mostovky včetně zkosených stran – stroje mají dostatečný stranový dosah a přídavné lešení pro bezpečný přístup k boku mostovky.